Nattinatt

Jaha, nu har man en del att tänka på. Fast det är ganska gott om tid för att bestämma sig. Tror jag. Säger inget helt innan jag vet hur det blir. Men det blir nog bra!

Sjukt varmt var det här iallafall. Så varmt att man bara ligger utslagen och svettas, typ. Ingen ork att göta något alls. Kämpar med Dalila iallafall i värmen. PHU! Vill inte ha en feeet häst så jag offrar mig en timme i hettan och skrittar iaf. Alltid något. Skritt bränner det med plus att vi klättrar lite och så. Det blir nog bra. Ingen av oss skulle nog må så bra av ett superpass i solen just nu :D  So far, so good vill jag ändå påstå. Hjärtat mitt.

Har kommit fram till en lösning angående att kunna flytta tillbaka till Handen. Det blir nog så att vi köper nu när jag får fast tjänst. Kommer bli fast här fo'evah annars. Trivs ju otroligt bra i lägnheten, men det är i Ösmo. Ösmo=öde=långt=segt=dyyr soppakostnad. Inge bra kombo.. Så vi får se hur det blir med den saken.

Imorgon ska jag på ett litet "möte", kan man kalla det så? haha, handlar om det förstnämnda iaf. Spännande va?

Näe nu ska jag sussa. Upp med tuppen var det ja!




SV: Åh va kul om du skulle flytta dit! Jag trivs jättebra där. Jag har ju trots allt stått i ett annat stall i ett år nu på ekeby men flyttar tillbaka till Karin i Augusti just för att det är ett så bra stall :) Trevliga människor, bra stämning :)

2010-07-09 // 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback