Up, up and away!

Oj så hurtig jag har varit idag ska jag berätta! Jag har trotsat värmen och ridit ett dressyrpass, som gick bra. Tränat serpentiner med volter, sk'nkelvikning i skritt med galopp på spåret direkt sen. Gick bra faktiskt. Sen badade jag lille grå, och jag fick ett bad på köpet! Putsade på henne lite innan jag släppte ut henne i hagen. Smörjde upp alla saker (nästan), packade ihop, åkte och hämtade en transport, hämtade mitt lass på Herrhagen och sen lämnade allt i stallet. JISSES vad saker jag hade då! Haha ska ta en bild imorgon. Vafan kommer allt ifrån? :D  Sen åkte jag hem och duschade, kollade på en film, och har till och med städat hela huset ocksdå. Go go Jessi. Och imorgon blir det lika mycket drag. Ruuuligt!

Imorgon flyttar vi till ekeby som sagt. Längtat en massa, kommer bli jätteroligt. Dock tråkigt att lämna mina homies Pörnillson och Carru :( Men de vet ju var vi finns och jag vet ju var de finns :) But still, it´s an end of an era.. Konstigt. Men nu ska vi börja träna iaf. känns bra. Dags för det nu.

Well, klockan springer iväg, ska mysa med pöjken min en sväng sen sussa. Siktar på att vara i stallet kl 8 och packa in allt i bilen. Tack snälla Monski säger jag på förhand som åker med oss. TACK! (vågar inte köra dalila helt ensam.. ifalld et skulle hända nått)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback