Hej hopp. Här jobbas det på för fullt. Men...

img_0115 (MMS)

Hej hopp. Här jobbas det på för fullt. Men det blir pengar som jag kan spendera på tillexempel vårt nya hem och min häst hihi. Så det blir bra. Och på söndag fyller min älskade systerdotter hela 4 år. Helt sjukt när man tänker på det. Jag var känt det lilla livet i 4 år. Hon kom till världen för 4 år sen. Sjukt. Och hon har blivit så stor! 4 år och säger att hon älskar mig. Där exploderade mitt hjärta lite. Gosgumma. Så är det med det. Och på söndag ska jag även rida över Dalila till betet. Skönt! Får Jon äta upp sig och mysa lite hemma hos mormor Monica <3  awesome. Och nu mina vänner ska jag ta och mysa ner med min karl och sova. Natti



» jenni

<3 =)

2010-06-23 // 11:34:27

Godmorgon =) Eller god middag xD



Riktigt fin blogg, rolig att läsa =)



Vad händer idag då? =)



Kram=)

2010-06-24 // 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback