Hej hopp! Idag är jag ledig och det enda ...

Hej hopp! Idag är jag ledig och det enda inplanderade jag har är en fika med monski. Sen får vi se vad jag hittar på. Ikväll ska jag och hjärtat grilla lite. Passa på att umgås när jag är ledig. En annan bra nyhet är att jag nyss ringde på vår drömlägenhet. Och det kommer bli en tvåa ledig om 3 månader! Vi skulle höras om en månad igen för visning och datum! yaaaaay! Nu håller vi alla tummar att jag får bli granne med Dalila och stallet :) hihi. Hoppas mitt flyt håller i sig bara. Men det tycker jag allt. Har även lagt upp bytesannons så jag ska vara ur ösmo innan årsskiftet. Thats it! Lite segt att bo här plus att det är för litet. Men lägenheten i sig älskar jag.! Knepigt. Ja ja nog om det. Nu ska jag ringa en vän och hitta på något när jag ändå är ledig. Hoppas ni får en bra dag!



» jenni

österhaninge kyrka?

2010-06-02 // 09:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback