Helgen plus hjälp sökes

jaha jaha. I helgen är det fullt på schemat. Ska först till stallet och rida min älskade pålla. Efter det hem och svida om till midsommarkläder (vaf*aan ska jag ha på mig?!) och åka mot Hasse och Alexandra. Ska äta middag och så där, sen snabbt tillbaka till stallet och ge kusarna kvällsmat, för att sen åka tillbaka och vara social.  Lördag sen blir det till att gå upp med tuppen, ge pållarna frulle, klä på pållar och sen rida över till betet. YAY! Solsätra, here we come!! som jag längtat <3 Ritten tar kanske 2,5 timmar om vi rider på i hastighet. Lovely. Sen åka och jobba. Puuh! Sen jobba söndag morgon och efter gå på Englas 4 års kalas <3


Juste. Lilla Dalila blir bara ömmare och ömmare om sina tassar för var d ag tycker jag. Ska nog slänga på henne några sulor nästa skoning. Någon som har tips om sånt? Sulor för ömfotade hästar som är bra? PLIIIIIS!


Jag älskar dig



sv; haha oj :O hur många påsar mat va det där egentligen xD



Tack:)

2010-06-25 // 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback