Lägenheten

Näe nu ska jag börja skärpa till mig.. Men som sagt, haft sjuukt mkt att göra, både hemmma och på jobbet. Men nu har jag tid att skriva lite skit hehe.

Kan börja med att min lilla häst mår bra. Hon var lite varm i höger fram och visade liten hälta i veckan. Men nu har hon fått vila och ska skrittas igång. Så det är bra! Jag själv mår ganska bra med. Lite trött och sliten mallan varven, men inget att klaga på. Kubbe mår bra och njuter av sin semester, s¨det är alles gut här hemma.

Har tagit lite bilder här hemma,men OBSERVERA att inget är klart haha.

hall första sovrummet till höger och köket likaså

badrummen rakt fram

 

hall vänster- ena sovrummet och vardagsrummet

 

Sovrummet som inte kommer vara gult känge till

 

 

mitt älskade kök <3

 

 

lilla toan.

 

stora badrummet, in till höger finns också duschkabin och toastolen,

v-rum

v-rum igen.

 

Sista sovrummet får ni se sen. Vår inneboende -"kisse/kattfan" håller på att flytta in så det är lite rörigt just nu.

 

Men det var nog det för nu. Vi har mycket att införskaffa hit hem,mycket att göra. Alla gardiner fick jag upp igår kväll iaf,ska köpa nya sen på ikea med. Och så måla omlite  här o var speciellt sovrummet..

 

Näe nu ska jag äta frukost och åka till min älskade lilla häst. Fr se vad hon hittat på för knasigheter idag. Alltid lika spännande.



» jenni

ett riktigt kööööööök! :D

jättefint juhe! verkar bra planerad också =)

vi ser fram emot att bli överbjudna =)



löööööve ya systrami <3

2010-06-19 // 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback