Nu är det mycket på gång för min lilla hjä...

img_0096 (MMS)

Nu är det mycket på gång för min lilla hjärna. Ska nog döpa om mig till Jessica flyt Ekholm. På tiden av någon månad så har jag fått det bästa jobbet någonsin, blivit hästägare, fått erbjudande pm att flytta till en trea här i ösmo om 3 veckor och håller tummarna för att jag får lyan vid österhaninge. Och jag har så fina människor runt mig plus den finaste pojkvännen man kan önska sig! Livet blir nog inte bättre än såhär! Underbart! Och idag var Zäta med till stallet och red och fotograferade oss igen. Åh vilka underbara bilder ni ska få se sen ikväll. Dalila var hur fin som helst idag. Satte under sig och trampade på för glatta livet. När vi sedan red hem så gick hon och gnäggade hela vägen haha. Sötboll! Mellan gnäggningarna får hon till så söta pip att man nästan smäller av. Älskade lilla häst! Näe nu ska jag fixa mig sen blir det nog grill :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback