Tisdag

Hej hopp.

Ja, jag är nog fortfarande chockad. Och glad. Mycket känslor med det här med Dalila nu. Vad som än händer så kommer det bli bra.

Red igår på volten. Carro och lilli ska skola m sig till cowboy's och tränade lite sånt. Jag och Dalila tränade lite programdelar ur LC och LB. Hon var ruskigt fin, förutom högergalopp där det gick undan och jag lyckades inte rida ihop och samla henne. Övergångarna börjar också bli liiiiite bättre, men det är långt kvar. Men igår var hon otroligt följsam och samarbetsvillig. Älskade häst. Så nu siktar vi på debutera lokaltävling (larvigt det låter, men men) efter sommaren. Kommer bli roligt!

Idag har jag medryttare ute, och jag ska åka och jobba om ett tag. Har bara legat i soffan och slappat heeela morgonen, länge sen jag fick vila ut såhär. Suttit och letat en massa byteslägenheter, så nu får vi se om det blir något. Håll tummarna! Är ledig imorgon, men då ska jag träffa Monski och diskutera lite. Spännande! Kan knappt bärga mig hihi.

Jag har ingen dator, förutom Kubbes just nu, därav kass uppdatering. Ska försöka smsa in lite mer uppdateringar iaf.


Nu ska jag fixa matlådan. Peace!


» jenni

var din bärbara vara ? :-o



messa imorgon så vi får veta!

ska bli så spännande!

är såååå glad för din skull =)<3

2010-06-01 // 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback