-Hej jag heter Jessica, vad heter du?

Jag vet, jag är sämst på att blogga just nu :( Så mycket på gång känns det som. Eller det är mycket och småjobbigt på jobbet. Motivationen är som bortblåst efter min uppsägning. Barnen skriker. Jag får huvudvärk. Stressa bort till stallet då jag inte har medryttare. Tvättider. Bilservice. SÖKA JOBB. Söka jobb. Kolla byteslägenheter. Äta mat. Helt enkelt inte funnits tid till att blogga. Men nu offrar jag några minuter och visar ett livstecken för de intresserade.

På tal om annat, Dalilas sår har läkt ihop ganska bra faktiskt. Men ärret kommer inte bli det snyggaste. Stort ärr.. Igår hade hon dock varit tjock och lite varm, men det kan ha berott på att hon vilade helt i tisdags. Svullnaden hade nog gått ner om hon hade fått en promenad. Men min medryttare tog ett varv med Dalila i solen igår så svullnaden skulle gå ner. Skönt.


Snart är det ju vår också! Hoppas jag. Bort med all snö, sen är jag glad. Kallt kan det få vara, men bort med snön så man kan harva upp volten. Aj miss ju volten :D


Näe, nu ska jag pysa till jobbet.

Vem vet, kanske kan jag uppdatera under dagen på jobbet?


Saknar min lilla griiis! <3


» jenni

din lilla griiiiis saknar dig också!

skärpning!

2010-03-11 // 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback