Greed!!

Moahahahaha! It's mine! It will soon be mine! Som plåster på såren att jag idag är officiellt arbetslös så tröstshoppade jag hem mitt fiiiiina pannband till LillaGrå. Älska! Segt att pannbandet var ganska billigt, men frakt på 79 kr (?!). Men lätt värt det. Och min snälla snälla pojke ska köpa ett skogsgrönt schabrak till oss imorgon <3 Mer plåster på såren. Och jag har velat ha det i evigheter nu, dock ninte hittat tidigare.






Så var det med det. Imorgon blir det full fart. Stallet, centrum, Ikea, Willys, bolaget. Mys. Och på lördag kommer nya TV'n hem. Jag vet någon som sitter och längrar ihjäl sig som ett litet barn snart. Nämner inga namn.. *host*kubbe*HOST*.

det var det för nu.


Blygisar!


Ska du rida på lördag? Ska ha Totte då... Tänkte ta med min kille ut! haha

2010-03-25 // 21:33:33

Nää, vi e nog inte så morgonpåigga! 8.OO LIKSOM?? Nää... Tror snarare att vi kommer framåt lunch...Han e inte så bra på att rida, men han rider säkert gärna om du vill slippa? Annars ses vi kanske ändå! Kram

2010-03-26 // 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback