Grönt är skönt!

Okej, jag blir snart knäckt! Måste fixa ihop lite pengar nu, för jag har precis hittat gröna schabrak och gröna ridbyxor plus ett så sjukt fint pannband som jag MÅSTE ha! Grön utrustning finns knappt att få tag på längre och jag tycker det är så snyggt på skimmlar. Schabraken var ganska billigt, pannbandet lika så. Får se om jag klickar hem det vid löning. Pannbandet blir det nog vare sig jag har råd eller inte :) Underbart fint! Inte som alla andra "blingbling" pannband heller.

<3<3<3<3<3<3


Sjukt fint va? Bilden är bättre när man kunde förstora helbilden. ÄLSKA! <3<3<3<3

Lagom flickit sådär :) Sen ett enkelt Globus schabrak i grönt, plus gröna ridbyxor. Skogsgrönt då, inte olivgrönt. Just nu går min utrustning i grått eller blått. Men har ett grönt fleece täcke som hon är så fin i. Kommer bli bra.


 

Nu gäller det att spara, eller vinna på lotto. Men det blir nog bra i slutändan.

 

 

Jo, på tal om grönt. Missa inte The green mile på TV6  kl 21 ikväll :)

 

 

Grönt är skönt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback