I wounder how, I wounder why...

Idag var en ganska dålig dag..

*Segt med näst sista dagen på jobbet.. blandade känslor må jag säga.
*Parkeringsbot när jag stod utanför mamma. FAEN! Som OM jag behövde mer utgifter just nu? Noes...
*Tokmuppad häst som nästan bad om att få bli korv. Lääääänge sedan hon var så dum som hon var idag. Men men. Håller tummarna att det ska smälta bort lite på volten och så, så vi kan galoppera av oss och göra av med energi och JOBBA lite. Tur nog så älskar jag henne mest av allt ändå <3 Knasiga lilla häst.


Men nu är jag hemma med min babe och ska mysa ner i sängen med en kopp te i ett par varma armar och danka av en massa X-files avsnitt. Ja jag vet... men jag har blivit beroende.


Hoppas ni haft en bättre dag än mig. Skönt att det snart är helg iaf. Då blir det full fart. Lovely!

Hejs på er fina, blyga läsare som inte  kommenterar :D Vet knappt vilka som läser längre. Tell me?

Hej jag heter Jessica, vad heter NI?


hästmackan här :)

2010-03-25 // 06:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback