Läsarförfrågan

Fick en förfrågan om att skriva ett inlägg om en av mina förra medryttarhästar :) Visst kan jag det, men om du skcikar din mail så kan jag maila över det till dig E, eller så lägger jag upp det här. KAnske ska passa på att skriva ett inlägg om de olika hästarna som berört mitt liv? Någon som skulle vilja läsa det?

Nu ska jag sova bort min feber som kom omch knackade på. Och min onda rygg efter att ha kånkat 200 kg halm med Monkan.

Hörs om ett tag.




Ja de tycker ja! Jag har ett inlägg om alla mina hästar jag ridit på endast solsätra, dock har ja inte publicerat det, tror ja skrev det i fjol när de flyttade.

2010-03-29 // 23:54:44

....man kanske skall lägga upp det med också nån gång....

2010-03-29 // 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback