Onsdag 3/3

Hejsan!

Allt bra? Hoppas det! Strålande sol och underbart väder, vad kan gå fel? Sitter just nu på jobbet och har sökt lite nya jobb. Bland annat ett jobb som jag ska ge allt för att få! Åh det vore guld! Kan säga lite att det är ett av mina gamla jobb, i ny regi. Lovely! Har slängt iväg ett mail, ansökt via hemsidan och ska även ringa imorgon. Då kan de väl inte missa mig? Haha! Så håll tummarna för faen!

Ska snart packa ihop min dator och åka till stallet och rida ut i det härliga vädret på min älskade häst. Jag har inte ridit på ett tag, då jag haft medryttare och när mina dagar kommit så har det varit snöstorm eller diverse andra problem. Men idag då jävlar! Åh det ska bli så mysigt. Saknas bara min tur att det fina vädret blåser bort lagom tills jag kommer till stallet..

Efter det ska jag hem till min sjuka pojke och göra tacos och se om han mår bättre med lite god mat, film och en massa kärlek. Annars inga storslagna planer alls.



» jenni

när en man är sjuk så är han gaaalet sjuk =)

vet du, vi saknar dig massor!

faktiskt!

2010-03-04 // 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback