Söndag var det ja..

Så var det söndag igen då.. Fast jag tycker nog att den här veckan har gått ganska långsamt. Idag har vi iallafall varit in till Bagarmossen och lämnat jobbets bil, då jag måste köra in min imorgon så jag hinner till intervjun. Taggad till tusen för den! I will get this job, yes. Annars så har jag och min sötnöt tillbringat kvällen i tvättstugan och stortvättat. Roligare kan man ju ha det, men det behövdes göras.

Sitter fortfarande med kliade fingrar att klicka hem iaf pannbandet och schabraket till Dalila. Skulle faktiskt behöva ett nytt schabrak iaf. Och ett fint pannband.. Och matchande ridbyxor till schabraket... GAH! Finns det ingen sponsor? Jag kan till och med anstränga mig att skriva om det i bloggen sen *skratt*. Nog om det..

Ska snart koka lite te och poppa popcorn och krypa ner i sängen med Johnny Depp som pirat. MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback