söndag

Oj oj oj vad glest det blir mellan inläggen. Men så blir det ibland. För just nu har jag typ inget att skriva om. Kämpar på jobbet i veckorna, letar jobb som en tok, tar hand om pållan, njuter av solen nu när den har varit framme ett par dagar. Tar det lugnt hemma. Inget spännande alls som ni kanske ser? Spanar öven runt på eventuella lägenhetsbyten. Inte för att jag hittills har hittat någon som vill flytta till Ösmo, men vem vet? En dag kanske jag hittar någon med en tvåa var som helst mer eller mindre som vill ha min billiga etta. Vet ni någon så skrik till iaf.

Är så sjukt shoppingsugen kan jag ju tillägga. Både kläder (vilket är ovanligt för min del) och sjukt mycket saker som jag vill köpa till Dalila den fina! Åh, om jag ändå bara kunde få ett jobb, eller vinna lite på lotto? Vill köpa massa nya täcken, skydd, schabrak, träns, lindor, ja allt. Får se hur det blir med den saken. Just een mini laptop ville jag ju också ha... Snark.

Nej nu ska jag göra en kopp te och sätta mig på trappen och njuta av solen en stund.


Tjingeling!

Hua hua, snart är det dags...

 

Längtar till alla mysiga sensommar ritter. Massa.






» zäta

Jess, de har hänt nått med din blogg... den är jäääätte trög! x-D



Ja längtar till Sommar ridturerna jag...fasst allra mest på Solsätra :((((

2010-03-16 // 15:11:57

för mig funkar den perfa?

2010-03-16 // 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback