vårlördag!

God morgon, god morgon.

Det här med att vara ledig ocg ta sovmorgon..? Hur gör man?! Jag vaknade som ett skott vid 18 min över 6 imorse, klarvaken. Kunde inte somna om utan låg kvar i sängen till strax efter 8 bara för att försöka vila och sova ut. Snark.

Ska snart klä på mig och åka ut till min älskade pålla snart. Ska försöka rida av henne ordentligt nu när marken är mjuk på de flesta ställen och jag hinner ut medans det är ljust. Hon har varit ganska pigg och småstökig med medryttarna.. Jag vet att Dalila fortfarandde testar dom. För när jag är ute beter hon sig som en ängel. På det sättet är hon klurig. Man måste visa direkt vem som bestämmer. Annars kör hon med en. Well well, ska försöka rida ut med tjejerna någon dag och se hur hemsk hon är. Ska ut och busa av henne idag iaf.

Längtar tills på måndag också. Intervjun då på en Statoilmack. Hoppas, hoppas det går bra! Orkar inte gå arbetslös igen.. Har ju sista dagen på skolan på fredag. Blandade känslor där. Ska ju bli tråkigt att inte träffa de gulliga barnen mer, ska bli skönt att sluta då jag slipper komma hem hes, on i huvudet, pisstrött så jag däckar vid 9, och då skämtar jag inte.

Men jag är ju superJessica, klart jag fixar flyt och får ett jobb? *host* Mitt livsflyt försvann nog när jag fick lägenhetens förstahandskontrakt, utan fast jobb... Men skam den som ger sig.

Näe nu ska jag hälla i mig min soppa sen åka till pållan!

Saknar! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback