Alltid uppe innan tuppen..

God morgon!

Fan, idag har jag ont i knäna och i sittbenen. Inte van att rida i westernsadel.. ajaj.. men men kul var det! Idag är jag stalledig. Fast jag kommer ju åka förbi och pussa på min pärla iallafall haha. Annars ska jag bara hjälpa mormor uträtta lite ärrenden. Sen jobba. Den här veckan är lugn med jobb. Jobbar 14-22 mån tis, och sen några timmar på söndag med. Och på fredag bränner vi ner till småland också! Woohoo!! Fick snilleblixt här om dagen och kom ju på att Monkan har volvo kombi jag fick låna. så slipper vi och djuren trängas i min lilla skruttbil :) Nice. Kanske man kan gasa på lite på vägen ner också.

Nu ska jag fortsätta (hör och häpna) städa! Vaknar av mig själv varje morgon innan 7, pigg som en lärka numer. Så jag har redan hunnit diska, dammsuga, vika tvätt, damma och plockat av haha.


Jag tror inte att det här är hälsosamt :)

På fredag drar vi! Fast i annan bil nu då. Zäta, klipp o klistra ny bild :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback