Är det sant? Håller min stora dröm i li...

Är det sant? Håller min stora dröm i livet på att gå i uppfyllelse? Drömmer jag? Just nu är jag så glad, chockad, lycklig så jag nästan tappade andan för en stund. Snart kan jag kanske skrika ut det till hela världen. På onsdag ska vi sätta oss och prata igenom det hela. Mitt hjärta vet det självklara valet. Hoppas det kommer funka! Snart är kanske Dalila min. Min alldeles egna häst. Oh mitt hjärta exploderar nu. Over and out.



» Tette

Åh vad kul! Då får hon bli westernpålla va? ;) hehe, men jag håller tummarna för dig tjejen!

Jag å Pernille ska rida imorn vid 18 om du ska me :)

Kram kram

2010-05-30 // 23:06:56
» Tette

Rimbo tyvärr, klockan 9.00 den 12 juni :)

2010-05-30 // 23:15:35
» anita

Mormor och jag håller tömmarna..menar tummarna ;)Du och Dalila hör ihop :)Puss Mammut

2010-05-31 // 18:57:37

Lycka kan också vara att göra någon riktigt riktigt glad :)

Så det här blir ju en win win situation Hihi

2010-06-07 // 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback