Broken.

Usch för att drömma mardrömmar, som känns så verkliga. Drömmde att det var tisdag och jag ska släppa ut hästarna i vanlig ordning. Dalila stod och bankade och lät mer än vanligt så jag gav henne foder och fodrade vidare. Hon slutar inte låta, så jag blir lite irriterad. Släpper ut första hästen och ska sen öppna hennes box och ser att höger framben bara hänger! Får panik och ringer alla jag känner och vet inte vad jag ska ta mig till. Sen vaknar jag av att jag skriker efter Kubbe. Fick verkligen samla mig imorse och fundera om det var på riktigt. Panik!!! Men jag har inte släppt ut hästar idag och Dalila mår bra. Läskigt var det iallafal.

Ska snart ta och städa upp lite här hemma. Sen åka och jobba. Hoppas att min lur ska komma innan jag åker till jobbet, men jag kännermig skeptisk. Återstår att se.

Hur som, ville bara berätta min sjuka dröm..



Älskade häst <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback