Globus tekna

Såhär ser den nya sadeln ut :) Happy puppy! Otroligt skön och gav ett strålande stöd överallt. Och att jag sedan måste köpa en sadelgjord för 1700 kr känns ju sådär. Men den stannade på plats och gled inte fram och nöp som alla andra gjordar jag testat. Perfekt. Som sagt, den här är som klippt och skuren för henne. Plus är att bomen g¨r att värma om för en billig peng. Så på fredag hämtar jag den. YAY! För övrigt var dalila hur duktig som helst när vi åkte. Gick in i transporten utan några problem. Älskade.

 

En s.k fransk gjord.



hej!



Googlade efter svängd dressyrgjord på bilder och såg din bild och hamnade tillslut på din blogg-Kul!:)

Vill se hur dressyrsadeln passade? är du fortfarande nöjd med sadelgjorden?



caroline/yxland



ymer är nästan inriden nu, snart väntar semester för både honom och mig.. :)

http://www.pixbox.se/alb_show_id1177008_page0.html

2010-05-23 // 05:09:59

Hej,

Jag går i funderingar och ska kanske själv köpa en Tekna, skulle gärna vilja veta lite hur du tycker den är och vad den sitter på för häst?

Tack för hjälpen :)

Mvh Alexandra

2010-06-08 // 21:24:25

Precis lite information hur den var sen när du fått den ock sådär :)

2011-01-02 // 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback