lite ditt, lite datt.

Ligger hemma i sängen och kollar på Whipeout. Min vän Izza var med ocj kämpade igenom banan hahaha. Duktig tjej :D Ibland är det barea så skönt att ligga i soffan eller sängen och göra ingenting. Ska fixa lite söndagsmys sen och kolla på någon bra film.

Juste, jag har en County Competitor Spring tee sadel tillsalu. Det är en 17" fit 4 (vid bom) med svängd bom (passar inte raka ryggar) i utmärkt skick! Nystoppad och underbar att rida i. Man sitter som en smäck. Kontakta mig på [email protected] om intresse finns.Penantiskt skött, inte en skråma. Har haft lädrena under kåpan så inte ens märken efter stigläder.

 

Ska jobba hela veckan nu också så det kansk inte blir någon fantastisk uppdatering. Fst vem vet, kan ju blogga och surfa i min nya telefon imorgon :D Hihi Längtar ihj'äl mig. Är verkligen som ett barn som väntar på julafton när jag väntar på saker jag vill ha. Allt ska hända nu, helst igår :p Men men.. Imorgon kommer den, annars jäääävlar..

 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback