Så nu har jag äntligen fått igång mobil bl...

img_0005 (MMS)

Så nu har jag äntligen fått igång mobil bloggen. Så nu blir det massa uppdatering haha. Har en del bilder att lägga upp så idag blir det kanske bildbomb. Hämtade iaf min nya sadel idag. Dalila skulle fått vila men jag var tvungen att provrida sen en snabbis! O h herregud vad bra man satt! Nu jävlar ska det trimmas.  Fick även med ett blått schabrak, sadeltvål, överdrag och en keps haha. Jisses. Dalila kändes verkligen superfräsh med den. Men sadelgjorden kommer nästa vecka. Så det tar nog några dagar innan hon vant sig in med allt det nya och så. Kommer en bild från stav sen. Kunde inte ta så mkt bilder när vi provade sadlar men min Medryttare tog några.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback