söndag

God morgon, god morgon! Nu händer det en massa saker här i livet ska ni veta. Jag har försökt mobilblogga under flera dagar också, men de vill inte komma in? Ska kolla inställningarna sen. '

Igår var jag iallafal ledig. Åkte till stallet och skrittade ut en sväng på Dalila Red ett pass på volten sen och avslutade med några pyttesmåskutt vilket Dalila uppskattade. Jag har fått låna en gammal brun allroundsadel tills jag sparat ihop till en ny. Ingen skönhet, men sitter faktiskt som en smäck! Skönt. Vilken skillnad på hennes rörlighet det blev emd sadelbyte. Stackarn den andr ahar ju klämt in bogarna på henne, inte konstigt att hon gått och skutit på dom.. men inge mer sånt. Ska kolla när jag är ledig och kan ¨åka till sadelprovaren. Får hitta en bra modell, sen spara pengar.

Idag ska jag till stallet. Vi ska harva volten, kanske vårstäda stallplan lite och sen grilla :D Massa mys. Efter det ska jag åka och jobba några timmar. Trivs verkligen på jobbet! So far det bästa jag någonsin haft. Hoppas att det kommer bli långvarigt..

Nej nu måste jag hoppa i lite kläder och bege mig mot stallet. Blir att åka kommunalt idag :)



» Zäta

Min gamla skönhet som monica köpte (sadeln alltså) :-P Nä de är ingen skönhet direkt, välanvänd sak :-P men najs att den sitter bra iallafall, de är ju superbra ju.

Ska vi fota snart bland vitsippoerna kanske?



Kramis

2010-05-03 // 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback