update

Hej hopp. Sitter hemma hos mamma och äter lite lunch. Tänkte att jag skulle skriva en rad, det har ju gått ett tag nu.. igen. jaha, vad händer nu då? Jobbar massa på macken and I love it. Ska åka och prova sadlar hos lillhästen i stav på tisdag. Hittar jag någon som passar så tar jag med den hem. S¨det så. Har även beställt en Iphone. Skulle bara se om jag fick ta den på avbetalning, och det gick. Så nu är den på väg hem. Så det kan gå.

Har varit i stallet med Carro nu på morgonen och lekt ned hästarna. Red ut en sväng och de skötte sig galant trots stormvindar. Duktiga djur. Red ju även Carros nordistravare igår. HAHA jag har aldrifg suttit på en travare förutom Totte, så det gick ju sådär. Hon var ganska stel och ville inte alls ta min vänsterskänkel. Småseg i munnen var hon också men lossnade ganska fint tillslut och släppte efter såpass att man kunde svänga och rida på serpentiner *skratt*. Men det var helt annan häst än vad jag är van vid om man säger så.

Ska snart åka och jobba också. Jobbar hela helgen, plus in och utsläpp av hästar imorgon. Full rulle. Därav kass uppdatering och kass på att hinna med att leka med alla mina vänner... Men det löser sig.


Nu sk avi fika lite här, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback