1/11-10

God morgon.

Vet ni vaf jag precis kom på att jag avskyr? När man ställer om klockan. För jag är en morgonmännikska som vaknar per automatik runt 7-8. Så n u imorse när jag vaknar och inser att klockan är inte mer än halv 7, och jag ska vara i stallet 9, är ju skitirriterande. Klockan skulle ju vara halv 8 igentligen! Samma sak på kvällarna. Jag känner mig skiiitseg och ska sova, trodde jag, när jag inser att klockan är 9 bara. Inte okej!


Nått jag däremot gillar massor är min syster och systerdotter :) De var som sagt över igår och bara myste loss! Massa godis, kakor, kaffe, te, film och tända ljus <3 Det var himla kul att Engla vågade sig fram och klappa Dalila också. Och hon vågade mata henne ur handen :) Modig tjej!

Ska snart ut till stallet och möta Pernille. Länge sen vi red ut tillsammans så det är dags för det. Dalila fick vila igår då jag var aldelles aldelles för seg. Dåligt! Men när man är så trött blir det ändå ingen bra träning. Så det blir till att rida ut nu på morgonen, sen kommer lisbet ikväll och ska trimma henne lite. Ska ta igenom galoppen ordentligt.

Och jag ska befinns mig på jobbet kl 14. Är inte alls taggad på att jobba när man är småkrasslig och seg. Jag skulle vilja ha en veckas semester och åka utomlands eller dra en lyxkryssning.

Nej nu är det dags att hoppa i stallkläder och göra sig redo för vilda äventyr med Pernille och Tottemannen :)
Det är bara vi som lyckas få sånna äventyr ute :)

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback