21 november

Host, host, host.. Aldrig tar det slut :( Dumma förkylning! Sitter och dricker te och myser i köket innan det är dags att bege sig till jobbet. Blir en ganska intensiv söndag må jag säga. JObba till 16, sen hämta mina vinterdäck, åka till stallet o fixa och rida, sen hem och städa och diska. Härligt med söndagar va? NOT!

Dalila har tyvärr vilat 2 dagar i rad då min tränare fick panik ont i ryggen och skulle ha ridit. Jag har inte hunnit pga jobbet.. Så det blir spännande idag och se om hon är mupp eller duktig trots vilan. Hoppas duktig pålla :)

Annars? Jo jag vill till gloooooben i år! Jag vill  jag vill jag vill! Det blir nog antingen ´Globen horse show eller kryssning nästa helg. Vi får se hur landet ser ut då :)

Nu ska jag och min lugg göra oss redo för en ny arbetsdag.

Tjing tjing!



Du passar jättebra i luggen! Hoppas förkylningen e bättre snart! Vi får ses när ja kommer hem!

2010-11-22 // 05:25:49
» anita

Du är alltid VACKER Käraste Dotter!!

2010-12-04 // 03:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback