Min älskade, bästa vän sen 12,5 år har som...

img_0224 (MMS)

Min älskade, bästa vän sen 12,5 år har somnat in. Hon somnade lugnt och fridfullt in i mammas knä hemma i småland. Men mitt hjärta är mindre fridfullt. Det gör så ont! Det slets ur och gick sönder och samman igår. Jag saknar henne något fruktansvärt! Aldrig har mitt hjärta värkt som det gör nu. Fan!! Jag orkar inte... Tuva min älskling, du kommer alltid finnas inom mig. Alltid! Jag älskar dig! Vi ses snart igen. Mattes finaste är nu en änglahund.



» jenni

<3

hejdå finaste tuvaluva

2010-11-04 // 10:22:25

Jag beklagar sorgen, Jessica. Ville bara säga det och att ingen hund har fått en sån stor plats av mitt hjärta och kommer nog aldrig göra. Hon kommer alltid vara världens bästa hund, i mina ögon.

2010-11-04 // 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback