snööööööö

Hej hopp.

Här var det glest mellan inläggen igen :) Så kan det gå. Har iaf varit på kryssnig i helgen, vilket var askul :) Fullt ös! Sen har jag mest jobbat (som vanligt) och så. Jag har ju också köpt mina uuuunderbara Cavallo stövlar. Red med dem igår för första gången och det gjorde inte sååå ont som jag trodde. De är ju helt nya och "oinridna" så det tar ju emot lite här och lite där. Men jag fick inga större blåmärken haha. Men nu är det bara att bita ihop så blir de gudasköna tillslut.

Annars ligger träningen lite lågt just nu med lille grå. Jag har haft ont i ryggen till och från i nån vecka nu, min tränare likaså. Och det snöar och är kallt. JAg tappar nästan all motivation på vintern. Buhu.. Måste peppa till och träna nu. Träna, träna, träna. Ska göra Dalila till en superfin dressyrpålla är ju planen. Fin är hon ju redan, men ni fattar nog :)

Och sjukt mycket snö har vi också. Kan skicka in en mobilbild på hur insöade vi snart är. Fick för övrigt gräva fram bilen imorse. Suck. Och det påminner mig om att jag måste ut och skotta fram våra parkeringsrutor nu också. Sen till stallet och mocka. Och sen jobba.

Men nu fick ni en liten update iaf.


ps. jag saknar min tudor :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback