success

hej hopp,

sitter och myser i mig frukost i min ensamhet. Ska snart gå och släppa ut hästarna och sen leka med Pernille i stallet. Lekte även med henne igår och då blev det en långtur runt årsta slott och vidare. Busade av hästarna lite vilket uppskattades av både Dalila och Totte. Men totte vann knaspriset. Nyrakad och JÄTTEtaggad hoppade han mest på samma ställe eller bockade haha. Så rolig häst det där. Lille grå skötte sig prima såklart :)

Idag blir det docj seriös ridning på volten. Ska träna vidare på fattningar och avbrott. Kul! Not..

Efter stallet ska jag jobba och sen inge mer. Min kvällsvecka på jobbet blir ganska tråkig, men det får man leva med. Stallet-jobba-sova. men det är det värt. Speciellt när man kommer bli biträdande stationschef nästa år. Spännande va? :) Har inte velat säga nått innan, men så är det. Jessica 22 år, bitr chef.

Nice!

BusTotte och Pernille



Hej, vad arbetar du som, låter ju spännande =) lycka till =)

2010-11-02 // 11:49:13

jag jobbar på en okq8 mack, vilket är det roligaste jag hitils jobbat med :)

2010-11-02 // 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback