vardagslyx

hej hopp. Nu blev det lite glest på uppdateringar igen. Dåligt. Men men. Sitter här hemma och fick ta en efterlängtad sovmorgon idag! Ända till kl 8 haha. Ska åka och köpa mjölk så vi kan äta en mysfrukost här hemma sen blir det stallet och fixa dalila innan lisbet ska rida. Hon red igår och Dalila var en åsna! INTE OKEJ!

Emma, min medryttare, ska också få sig en liten lektion. Vill hålla medryttarna uppdaterade på vad vi tränar på och att alla gör på samma sätt. annars blir det tokigt. Efter det blir det hem och laga middag och pyssla här hemma. Gud, jag funderar starkt på att anlita städfirma en gång i veckan så att man kan göra annat på sina lediga dagar än att städa :( Njuta lite liksom. Vi har funderat på det ett tag nu. Ska kolla upp priser och så i veckan. Vardagslyx!

Näe nu ska jag sätta lite fart så jag kommer någonstans.

Hejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback