31/10-10

God morgon.

Här är det snorigt och hostigt igen. Typiskt. Men jag ska ändå skritta iväg till ridhuset och trimma lite. Igår var Dalila på bushumör tror jag. Hon låtsades bli rädd för allt på vägen dit, speciellt ett badkar i en hage haha. Hon sprang då mer baklänges än framlänges.. Sen i ridhuset skötte hon sog ganska bra i skritt o trav men bockade som en liten åsna i galoppen, i varje fattning. Fick ordning på det tillslut, tur det.. Men sen var hon toksvettig eftersom jag inte klippt henne ännu så avslutade jag när jag fick igenom allt som jag ville. Ska forstätta idag då som sagt. Någon som vill göra mig sällskap då? :)

Sen blir det lunch hos Kubbes mamma, och efter det ska jag leka med Jenni och Engla :D Som jag saknat dom! Svårt att få tid till allt just nu dock :( Mycket dåligt. Men nu fixar vi det. Kommer bli en bra dag :)

Nu är det dags att hoppa i stallkläder och bege sig. Ha en fin dag allihopa!

Penglan o jag för länge sen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback