hoppsan

HEJ!

Ja juste, här har jag varit sjuk och eländig igen.. Snark. Men det ska nog bli bra. Ska jobba på som ett as nu eftersom jag missat 4 dagar. Hoppar in och jobbar förmiddag idag, sen blir det stallet. Ska träna lite dressyr på volten är planen, så om någon har lust att komma ut och coacha lite så ring mig :D Roligare att rida med sällskap. Sen ska jag på jakt efter ridhuskort också. VIll ju helst ha på Hesslingby som ligger typ precis brevid, men vet ej om de löser ut? Annars blir det Kalvsvik som ligger lite längre bort. Hur som så blir det bra :) Har en ny medryttare på prov ute nu också. Såg riktigt trevligt ut när hon red och hon var mjuk o lugn i handen och Dalila trivdes och jobbade på bra. Ska kolla om hon också vill rida lektion sen här framöver.

Sen undrar jag: Var faen tog det mysiga höstvädret vägen? Nu regnar det (tror jag) och är pisskallt. JAg vill ha höstsoooool och mysiga promenader! Jag vill, jag vill! Men tur är att min nya jacka kom igår :) Varm o skön är den må jag säga! Awesome.

Nej nu ska jag sminka mig och åka mot jobbet.

Min älskade pålle för ett par år sen hos bästa Monski

(Dalilas förra ägare)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback