tidigt..

God morgon.

Fast att jag fick ha sovmorgon idag så vaknade jag halv 7 :/ Smög upp utan att väcka min bamskebjörn, tände ljus i köket och gjorde en kopp te. Mysigt va? :) Städade lite igår kv'äll också, så de var extra rent o mysigt att bara sitta här o slappa.

På dagens schema står en tripp till Kungsängen på eftermiddagen. Vi ska till bilhandlaren som Kubbe köpte sin bil från och byta bromsklossarna som tydligen behöver bytas. Tur att de står för hela kostanden eftersom de lovade oss en körklar bil :) Ska ta bilder på den idag också så n får se vilken tjusig bil han har :) Annars händer det nog inte så mkt mer idag som jag vet om nu. Är hästledig då min medryttare ska rida. Så himla skönt att vi äntligen har ridhuskort iaf på granngården Hesslingby. Perfekt skrittavstång som uppvärmning, dock segt eftersom det är en obelyst väg och Dalila faktiskt är hysteriskt mörkrädd.. Aldrig varit med om mer mörkrädd häst <3 Men går man på marken med henne går det ganska bra, eller om någon annan går med. Lite bilder på ridhuset och den gigantiska utebanan

Jag ser förövring dit från mitt sovrum och vardagsrum :)

Näe nu ska jag nog väcka min pojk. Här kan man inte sova bort hela dagen inte!


» Zäta

Svar: Ja i helgen blir jätte bra det :-))



Oooh så fint ridhuuuuus!! <3

2010-10-28 // 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback