Trååååååk

God morgon!

Kan ni gissa vad jag gör just nu? Sitter borta på Gillingebanan och gör absolut inget! Kubbe har sin halkkörning idag och jag var snäll att köra hit honom imorse. Kl 6 brummade vi iväg. Snark.. Ska sitta här i 3,5 timme till, woho! Not.. Har iaf laddat batteriet på min lilla data och har 2 filmer med mig ifall internet skulle bli tråkigt.

Jaha, vad ska vi skriva om idag då? Jo, igår red jag lille grå. Tror hon hade en saftig träningsvärk så vi joggade lite lätt på volten och gjorde övergångar på en 8volt. Testade även några fattningar och avbrott i galopp, det gick ganska bra, hon håller sig någorlunda kvar i form nu ,men fortfarande så stampar hon ner ena frambenet mitt i språnget så hon ramlar in i avbrottet. Svårt att förklara hur hon gör, men det är svårt för henne, och svårt för mig att hålla kvar henne när hon drar en ur sadeln. Men övning ger färdighet.

Ikväll så ska min tränare Lisbet rida igen. Ska ner och kika då såklart och kolla hur fin Dalila är när hon rider :) Så himla kul att kolla, och såklart rida när hon är där för Dalila är så himla snabblärd, possitiv och känslig för hjälperna. En riktig kanonhäst, när hon vill haha. Annars så händer inte så mycket mer idag. Är ledig hela dagen och ska kanske laga ett storkok mat och frysa in matlådor.onödigt dyrt att köpa mat ute när det finns hemma. Latmasken Jessica.

Och jag ska försöka ta lite nya bilder på allt runt om kring mig också. Har blivit dåligt med det :(


Min lilla tjockis förra sommaren <3




Va kul kubbe kommer ha på Gillinge! :-) nästan så jag vill dit igen! Sjukt kul jue!



Ska vi ses mån dag?

2010-10-21 // 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback