Träning

Som sagt, varrannan vecka blir såhär tom på inlägg när jag jobbar som jag gör. Men det ska nog lösa sig.

Igår kom min tränare Lisbet ut och red igenom Dalila. Det var spännande, har ju inte tränat på 2-3 veckor och Dalila visade upp sina sämre sidor haha. Åsnehäst <3 Men Lisbet ska rida henne på måndag igen och förhoppningvis mer i veckan för att få igenom allt hon vill till grunderna. Men efter 40 minuter såg Dalila riktigt, riktigt fin ut må jag säga. Det kommer bli asbra det här tillslut. Nu ska jag bara få tag i ridhuskortet så är vi i full fart igen.

Nej nu ska jag åka och jobba, sen blir det antingen att kolla på bil till mitt hjärta, eller åka på bio. Kanske båda två? haha. Näe ha en bra dag nu iaf!


» Zäta

Svar: Såklart att Dalila fick va med oxå! :-) <3

2010-10-13 // 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback