Ur arkivet :)

Dalila

Oh. Jag var och provred en häst idag. Ett andalusiersto - 96, skimmel. Suupersöt, och superlånghårig haha. Men hon verkade hur mysig som helst och jag blev nog lite kär vid första ögonkastet. Ska ut och provrida i helgen igen om det är bättre väder, och jag längtar. Hon är nästan en kopia av Kingen så jag tror mycket väl att vi kan bli värsta bästa vänner, Dalila och jag. Ska försöka hitta en söt bild på henne sen. Ägaren var också nöjd och trodde och hoppades att vi skulle kunna bli bra tillsammans.

Men hur som, måste sova nu, ska upp innan tuppen själv i morgon. Infinna sig på jobbet lite innan 06:00.

Godnatt!


Lämna en kommentar (0)

2009-03-02 @ 21:34:48 Hästlivet





Naaaw, tänk första gången jag träffade lille grå? :) Hihi jag var så glad då!

Nej, jobbet var det...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback