weekend!

Haha, efter hala dagen på jobbet så kom jag på att det var fredag när en kund sa "trevlig helg pårej!". Blev så glad när det då slog mig att det är min lediga helg dessutom. YAY! Men som hästägare blir det aldrig nån riktig vila, höhö, ska släppa ut hästarna imorgon. Men jag går bara upp 5 min innan jag ska gå, sen släpper jag ut dom på en 30 min o knatar hem o sover en stund till. Riktigt jäkla skönt att bo 5 min gångavstång från min älskade häst. Red förbi hemma igår och pussade på min pojk, det var kul :)

Kände lite snabbt igenom henne på volten idag igen. Fortfarande lika fin o lyhörd som innan vi flyttade, vilket är kul. Dock är galoppen jobbig för henne. Men vi kämpar! Volten är liite för hård att the moment att rida igenom henne ordentligt på (hon är en porslinshäst) så jag rider kort men intensivt tills de sladdat upp den sådär bra igen.

Annars är det ruskigt skönt att ha henne tillbaka här. Borta bra, men hemma bäst heter det visst? Ekeby är en tjusig träningsanläggning i all ära, men har inte alls samma familjära stämning. Jess o Dalila hjärtar Herrhagen o är så glada att vi fick flytta tillbaka trots att hon bitit sönder allt innan. Men hon har lugnat ner sig ganska ordentligt på dn fronten också. Skönt!

Nu ska jag ta mig en redbulljäger o njuta av min lediga helg.

Zäta! Kom och höstfotta nåndag! :D

Tre ess förra hösten <3



Snyggaste bilden på de 3 snyggaste bruttorna! :-D

Sjääälvklart kommer jag över och fotar höstbilder nån dag :-DDD <3

2010-10-01 // 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback