Dagens aktiviteter

God morgon. Sitter hemma en sväng såhär på min lediga dag. Ska snart åka förbi jobbet och diskutera en grej, Får se sen hur det blir. Det är en häftig sak om det går igenom, kan berätta mer när jag vet mer om det. Sen ska jag hooka upp med Zäta hos hennes medryttarhäst och sedan ska vi förbi bästa Monica och fika och snacka skit. Eftermiddagen kommer tillbringas med min käresta på Ikea, och avslutas med bio och popcorn. Länge sen vi gjorde någonting, bara vi två. Det är viktigt att ha egentid att lägga på varandra. Så det blir en helmysig dag om allt går som det ska. Kommer såklart åka förbi och pussa på min vita springare sen också vid lunchsnåret när de ska få käk.

Hoppas alla får en fin dag i det mysiga höstvädret <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback