Ledig? Vad är det`?

Ojoj vad hände nu? Jo Jessica har kvällsvecka på jobbet och det innebär att jag jobbar 6 av 7 dagar denna vecka. Är ledig idag men har en del att fixa iaf. Åka och rida, börja packa ihop mina saker i stallet och köra över till Herrhagen, Leka med Pernille o hennes bebis Kevin (sötast i världen) och sen träffa Carro och åka till tippen och slänga kartonghelvettena. Så ska jag försöka hinna städa och diska lite däremellan. GAH! Visst är det kul att vara ledig?

Och igår.. shit.. det var så mkt folk på jobbet och vi satt i skiten heeela dagen. Hann inte göra ett skit av allt vi skulle göra, det var inte så bra. Jag som vill prestera bra hela tiden fick smärre panik, men vad ska man göra? Jag hade inte ens rast eller hann äta? Så det kan gå. Nä, inga mer sånna dagar på jobbet tack!

Well, det var nog bara det at the moment. Ska hoppa i stallkläder och bege mig till min älskade lilla pålla. Tänk, snart är jag granne med henne? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback