Omöjligt!

Snark. Har suttit mer eller mindre konstant nu i 2 dagar och letat träns. De som ligger i min prisklass är helt okej träns, men inga som jag igentligen vill ha. Och de som jag vill ha är svajndyra. Så nu blir det att spara, eller vara snäll tills julen haha :D Jobbigt när man vet exakt hur man vill ha det; knäppena i nacken, alla remmar rundsydda, bred nosgrimma. Men som sagt, om någon av er har sett ett billigare som jag mot all förmodan kan ha missat, skrik då till. Eller om någon säljer sitt gamla. Är snart desperat!

Annars ligger jag strandad här i soffan idag med. Jag och Kubbs har knappt sovit inatt pga min hosta. Dåligt dåligt. Hostmedicin hjälper knappt heller. Så nu maxar jag vitaminer och filmer i soffan och ska testa att vila mig frisk :D

Jag saknar min pålleplutta och vill ut och rida i skogen snart. Och på onsdag kväll är det träningsdax igen. Kl 18 ska nog lisbettan rida, om någon skulle vilja komma och kolla då :) Får se om jag rider, det beror på om jag är frisk eller ej.

Nu ska jag slänga på en till film och bara mysa här i soffan. Peace out!


Yay! äntligen får hon tummen ur rumpan ;) synd att det är en dum tid bara annars hade jag lätt följt med & tittat (:

2010-09-13 // 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback