Övertrött 2.0

Hej hej hallå!

Har varit på ett sånt där studsigt, pillemariskt humör idag som bara jag kan vara på när jag är galet övertrött haha. Muppat omkring på jobbet och busat :) Roligt får man faktiskt också ha det ibland. Men samtidigt jobbat på ruskigt bra. Kom hem och trodde jag skulle däcka i soffan, men jag poppade igång min egna musik som jag kan poppa när bara jag är hemma (Kubbe och jag har musikkrig:) och började städa och pyssla. Ska snart dammsuga och torka golv, sen forstätta tvätta upp kläder, vika och plocka ihop överallt. Ibland är det fart på mig.

Imorgon ska jag öppna på jobbet igen och jobba till 16, sen blir det ledig helg. Eller mja, ledig o ledig, ska upp och släppa ut hästarna både lördag och söndag morgon. Annars ledig. Ska nog bara vara hemma och ta det lungt tror jag. Och pyssla om pållan såklart.

Näe nu är vilopausen över. Dags att städa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback