Pållan min

Jag älskar min häst. Otroligt mycket. Men nu har vi det jobbigt. Kanske kommer flytta hem henne hit till Herrhagen igen. Hon funkar inte normalt längre. Jag känner knappt igen min egna lilla häst :(

Ska sova på saken och känna efter imorgon. Hon har inte blivit ett dugg lugnare än, snarare tvärt om. Men som min älskade syster skulle säga:


This too shall pass..!


Älskade


» jenni

<3

2010-09-04 // 09:13:35

Gu vad jobbigt :-/

Hon kanske har höstkännslor? Eller nått åt de hållet. Jag kommer gärna med ut nån dag.

Jag hoppas att de löser sej iallafall och att hon slutar med dummheterna.



Vi måste iallafall ses snart tycker ja allt! Spela wii och äta morot med dipp :-D

2010-09-04 // 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback