Parkas on it's way!

Jaha, så det kan gå. Har sökt igenom HEEEEELA Sverige efter en lång goose parkas jacka i strl small, men de är helt utsålda, plus att leveransen från Canada är sen till samtliga leverantörer. Men skam den som ger sig! Jag hittade nyss en i small som jag fixat hem moahaha. Jag vägrar frysa om det blir en lika galen vinter igen. Nej nej nej.

Hur som, pållan är hemma, liten skada på benet som var svullet o varmt idag, sönderrivet täcke o jaa... härligt med djur ibland va? Suck. Mitt nya fina täcke :( Aja.. Hoppas Tore lugnar ner sig mot lilla grå. Han är så elak.

Och jag jobbar o sliter :) Ska upp o öäppna imorgon, så nu är det dags att sova. Klockan ställd på 04:45 WOHOOO!

Inte...

Natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback