Sjuk, sjukare, sjukast?

Hej hopp.

Ligger i sängen med min älskade laptop och sneglar på tv och slösurfar. Inte faen har jag blivit nå friskare, snarare tvärt om. DÅLIGT! Tur att jag har snälla och duktiga kompisar som hjälpt mig både fixa och rida Dalila de här senaste dagarna. Tack Zäta och Sassus! Måste se till att sluta hosta upp mina lungor och snora ut min hjärna så kan jag sätta fart med träningen. Taggad till tusen, vilket känns kul. Har filmat lite när de andra har ridit och ska se om jag kan lägga upp nån av filmerna här.

Nu ska jag gräva ner mig djupare i sängen med min godisskål och kolla på Shutter Island. Såg ju den på bio innan, men den var grym och värd att se igen.


Krya på dig!

vad är det för fel på din eftergift?

Totte får nog klara sig själv ett tag...

2010-09-12 // 23:00:22

Du lägger defenitivt inte upp någon filmklipp! då blir jag ju ledsen :(

2010-09-13 // 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback