Igår hade jag och hjärtat lite egentid och...

img_5370 (MMS)

Igår hade jag och hjärtat lite egentid och grillade ute på tomten. Blev kyckling med en supergod sallad som Kubbe lagade ihop igår. Massa mys.  Imorse åkte han iväg med jobbet och kommer hem imorgon kväll så jag är gräsänka hehe. Har städat och plockat en massa fint här hemma och funderar på att ta ett glas vin i kvällssolen. Hoppas lilla Carro kommer förbi snart också. Hon ska förövrigt provjobba med mig imorgon :) hur kul som helst! Kommer bli en bra dag imorgon på jobbet med andra ord. Jag vill ut och rida också men lille grå slet av en framsko när hon busade på volten så hon är jätteöm och haltar :( fick dock låna totte en stund igår och rida en stund på volten och det gick verkligen över förväntan :) kul kul! Ska våga mig upp fler gånger och bli grym på honom. Kan man rida totte bra kan man fan rida vilken häst som helst! Men nog om det, nu blir det iaf en kaffe i solen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback