Byggare Bo...b...Jessica?

God kväll!

Allt väl? Jag sitter och slökollar på bingolotto, tittar på hus och funderar på livet i största allmänhet. Funderar också på om jag ska hoppa något litet studs med Dalila imorgon, ska nämligen träffa pörnille i stallet imorgon bitti och hon ville hoppa nu när volten är smält, mjuk och fin. Hum, tål att tänkas på.. Men jag måste fortsätta rida in mina cavallostövlar och jag tvivlar starkt på att jag kan hoppa i dem, eftersom jag får köttsår i knävecken bara av att rida lite dressyr i långa läder haha. Ska man vara fin får man lida pin.. Eller?

ajaj.. men liite bättre har de blivit. Jag kan hoppa upp på Dalila ganska normalt (alltså lyfta på benet mer än 5 cm från marken)



Dalilabusan mår bra i övrigt. hon fäller, är lite för tjock och annars glad för livet :) Min medryttare var ute och busade med henne idag så det blev eb hästledig söndag. Så när jag är hästkedig så hittar jag oftast på andra dumheter. Idag skulle jag såga i mitt nya badrumsskåp, själv, med en sticksåg. Och jaaa.... jag tycker personligen att jag hade talang. Kubbe däremot tittade skeptiskt på mitt stackars skåp, sedan på mig och sa inget mer än ; Men bejb då.. Vad han menade med det har jag ingen aaaning om :) Bildbevis kommer här.

Fantaskiskt duktiga jag :)

 



Nu tycker jag att du ska uppdatera!



/ Zäääta ;-D

2011-04-14 // 01:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback