vovvevakt

Jaha, dags att uppdatera igen då.

Sitter för tillfället i Brandbergen och är hundvakt till lilla Maja, svärmors nya valp. Huuur go som helst :) Vi var ute på en promenad i 30 min tidigare så hon ligger helt utslagen här nu så då kan jag passa på att blogga! Blev inget rida idag eftersom Sofie var ute och skulle mysa med lille grå. Men imorgon ska jag ut och mysa är planen. Och massor i helgen eftersom jag är ledig då.

valpbus <3

 

MysMaja <3



Och snart åker jag och hjärtat mitt på en liten minisemester i en vecka. Ska bli så skönt att komma bort från allt. 24e sticker vi och kommer tillbaka på Dalilas 15 årsdag - 1 maj. Sen händer det nog inte så mycket mer på ett tag framöver. Jobba jobba jobba... Usch tänk att man ska göra det hela livet? Småless redan nu faktiskt. Kanske skulle gå ner i timmar till en 75% tjänst? Fast då får man ju inte lika mycket i lön haha. Jobbigt det där.

Jaja, nu ska jag brygga lite kaffe och försöka vakna till liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback