ny bil?

God morgon.

Idag tycker jag att vi alla håller tummarna. Jag har nämligen lagt ut min bil på blocket och idag ska det komma en kille och titta på den. Hoppas hoppas! För om han köper den så åker jag och hämar min nya snygga volvo ikväll, woho! Så det så.¨

Igår var det en segis dag. Var hemma och pysslade, låg och slappade i soffan, var i farsta och åt på BK, Tvättade och putsade på bilen och sen ett par drinkar på Station men lillebror och Emelie. Mycket trevligt. Det var förvissso ravemusik heeela kvällen, men det överlevde jag :) Vår kära vä Jonas, aka Bocken kom också förbi, mucho roligt att träffa honom.

Nu ska jag leta fram alla papper på bilen så jag är redo att bli a med den.



Ha en fin dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback