dator och vanligt nummer ur funktion

Oj oj oj... Nu är det såhär att min data är super attackerad av virus och jag har nytt tillfälligt nummer till mobilen så jag har inte kunnat mobilblogga heller. Jisses. Men nu har jag ändrat så jag kan uppdatera via mobilen. Tänk när blogg.se släpper en bra blogg app till luren? Lovely.
Jag jobbar numer på stora Ok vid coop forum och det går hur bra som helst. Dalila mår mycket bra och jag och Kubbs mår prima. Allt flyter helt enkelt. Imorgon är jag ledig så då ska jag jobba igenom lille grå nere på volten. Red ut idg och hon var ganska nipprig, sådär jobbig som hon kan bli om hon (läs jag) legat på latsidan ett tag.. Rädd för allt, lyssnar inte och hittar på saker som att hon idag var rädd för bilar (?). Inte så spännande.. Så imorgon ska vi använda hjärnan!
Och nu ikväll ska vi mysa ner i soffan med chips, dipp och nya karatekid filmen. Sweet!
Men iaf, jag/vi mår bra. här kom en uppdatering. Och mer kommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback